• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

 Witajcie w ten szczególny dla mnie dzień!! 

    Wyczekiwałam z moim zespołem na niego od jakiegoś miesiąca i w końcu jest !!!

Z ogromną przyjemnością chcę pokazać Wam nasze pierwsze kolekcje papierów pod logiem marki Alchemy of Art!

Może i to nie pierwsza moja kolekcja, bo tworzę je od kilku lat. Jednak ta premiera ma bardzo emocjonalny wydźwięk. 


Nie wiem czy pamiętacie ale ponad 3 lata temu pojawiła się moja pierwsza kolekcja.  Kolekcja morska, która powstała z myślą o Was i grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Tak bardzo potrzebowałam czegoś wyjątkowego dla Was. 

Emocje i radość jaka towarzyszyła mi podczas tworzenia i dzielenia się z Wami była niepowtarzalna! 

Po stworzeniu kolekcji powstało pytanie gdzie i jak wydać:P Jak to mówią koniec języka za przewodnika 😛 

Napisałam do Reni i otrzymałam pełne wsparcie a 30 min później propozycje współpracy i wydania moich papierów pod szyldem Marki Craft O'Clock ❤ 

Poczułam się wyróżniona i rozpoczęłam piękną i kreatywną podróż. Dziś moje kolekcjowe zapędy dobrze znacie i potraficie rozpoznać kolekcje stworzone przeze mnie.

To chyba najlepsza recenzja dla mojego stylu- rozpoznawalność i to jak piękne projekty powstają dzięki Wam<3 

Po ponad 3 latach tworzenia dla zaprzyjaźnionej marki postanowiłam ruszyć po nowe... ruszyć ku nowej przygodzie, tym razem sama zasiądę za sterami

Pragnę  tworzyć kolekcję dla siebie i dla Was, takie na których wspólnie zgłębimy tajniki pracy zarówno z papierami jak i mediami

Dziś przychodzę z nowościami... 

Może zmień, że czuje się jak skraperka w sklepie z przydasiami, pełna euforii i szczęścia.

Przed nami piękny czas i mam nadzieję, że wyruszycie z nami w tą ekscytującą podróż do krainy kreatywności. Zarówno ja, jak i mój cudowny zespół czekamy, by Was zainspirować! Gotowi?


Zaczynajmy!!!

Oto pierwsza kolekcja,  zimowa piękność-,, The Christmas Time,,. Na pewno przypadnie Wam do gustu, a to dzięki tradycyjnej kolorystyce, pięknie dobranym grafikom oraz zachwycającym kompozycjom. Dzięki nim Wasze projekty będą wyjątkowe i niepowtarzalne.


 Nostalgia i romantyczne kompozycje to główne cechy drugiej kolekcji- ,, Romantic Shabby Chic" . Jest to kolekcja utrzymana w stylu Shabby Chic z przepięknymi kwiatami i ramkami. To kolekcja idealna dla starej duszy uwielbiającej styl vintage ale i lekkość ukwiecenia.

Przed nami wiele magicznych i romantycznych wieczorów podczas których stworzymy niezwykłe albumy, kartki i projekty 3 D. 

-------------------------------------------------------------------------

Są nowości to i pora na zabawę! Zabawa czeka na Was na fb <3 

Do wygrania są jeszcze ciepłe kolekcje. 

Co trzeba zrobić, aby wygrać ?


1. Napisz nam jakie projekty najbardziej lubisz tworzyć i która z naszych kolekcji przyprawia Twe serce o szybsze bicie;

2. Zaproś do zabawy min. 3 osoby;

3. Polub naszą stronę ;

4. Udostępnij tego posta, niech zabawa się poniesie w świat;


Zabawa trwa do 31.08. 2022, godz. 23.59

Z pośród uczestników zabawy wybierzemy 3 osoby które otrzymają po 1 naszej kolekcji.  

Mam nadzieje, że czujecie tą ekscytacje i dołączycie do nas!