• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Exploding Box- Romantic Shabby Chic

   Witajcie :)          

Dzisiaj przychodzę do Was z exploding boxem. Kolekcja Romantic Shabby Chic jest idealnie do tego stworzona, ponieważ ma mnóstwo różnorodnych elementów do wycinania.   Wybrałam białą bazę, papier przed przyklejeniem przetarłam brązowym tuszem. Góra i jedna ścianka boxa to skaher.  



Każda ścianka ma kieszonkę do której włożyłam tagi.  Do dwóch ścianek zrobiłam dodatkowo foldery na zdjęcia. Jedna ze ścianek to gorset, pod którym również jest kieszonka z tagiem.




Środek to tekturka 3D - prezent. Dół przetarłam gesso i farbami akrylowymi, a na wieczko i kokardę położyłam embossing. Całość udekorowałam własnorecznie zrobionymi kwiatami z foamiranu.





Paski pod którymi kryją się foldery na zdjęcia udekorowałam wyciętymi elementami.
Buziaki
Monika