• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Romantyczny Art Journal

 Cześć!

Moją podróż w gościnnym zespole Alchemy of Art rozpoczynam art journalem z romantycznej kolekcji Romantic Shabby Chic. Moja miłość do różnego rodzaju journali zaczęła się całkiem niedawno i wciąż rozkwita. Ponad wszystko uwielbiam bardzo swobodny styl junk journali, do stworzenia których można wykorzystać niemal wszystko. To chyba najbardziej pobudzająca kreatywność forma tworzenia!  

Tym razem przygotowałam szyty art journal w formacie zeszytowym, z twardą okładką oraz białymi i kraftowymi stronami. Marzył mi sie journal kobiecy, delikatny, w stylu trochę vintage, trochę shabby chic. Dzięki tej kolekcji udało mi się połączyć pastelowe róże, z koronkami i kraftowym odcieniem brązu, wpleść kilka napisów i postaci między pięknymi kwiatami z arkusza dodatków do wycinania, które odnajdziecie w pierwszym wpisie, który w nim powstał. Przepadłam w tych kwiatach...jestem pewna, że jeszcze nie raz znajdą się one w moich pracach. 

Journal powędrował już do innych scraperek (bo to wędrujący art journal), a ja niecierpliwie czekam, aż wróci do mnie pełen różnorodnych, kolorowych wpisów, mądrych słów i ciekawych form, by inspirować do dalszego tworzenia. A Wy, lubicie tworzyć journale?

Użyłam: kolekcja Romantic Shabby Chic, arkusz dodatków do wycinania z kolekcji, maska CraftUla, pasta pękająca DecoArt, tusz Distress Oxide kolor Victorian Velvet, koronki, gazę; do stworzenia okładki - okładkowy papier laminowany Craft O'Clock, beermata, wstążki ręcznie farbowane, sznurki i koraliki.











Ściskam Was mocno, Monika