• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

A box for Mom from Dzika Fossa Art


Cześć, tu Dzika Fossa.

Tym rzem moją uwagę przyciągnęły przepiękne papiery ryżowe – najbardziej spodobały mi się te z mamą i córką. Pomyślałam, że pudełko na drobiazgi i pamiątki będzie idealnym prezentem na Dzień Mamy. Wykorzystałam do tego metalowe pudełko po czekoladkach (zawsze może posłużyć i do tego celu ponownie 😉 Zagessowałam i położyłam papier ryżowy. Dodałam maskę i wyciski z kwiatami. Zostało tylko dodać kolorów i troszkę złota. Teraz trzeba zastanowić się, co będzie w środku 😀

Hi, this is Dzika Fossa.

This time my attention was drawn to the beautiful rice papers - I liked the ones with mother and daughter the most. I thought that a box for trinkets and souvenirs would be a perfect gift for Mother's Day. I used a metal box of chocolates for this (it can always be used for this purpose again 😉 I thickened and laid down the rice paper. I added a mask and impressions with flowers. All that's left to do is add some colors and some gold. Now you have to think about what will be inside 😀






Użyłam

Pozdrawiam,
Magdalena
Dzika Fossa