Cześć kochani !
Na ostatnim live'ie miałam przyjemność zrobić dla Was takie oto tagi w zdecydowanie już jesiennym klimacie z kolekcji "Lovely Autumn".
Użyte przeze mnie grafiki pochodzą z wyżej wymienionej kolekcji oraz trochę starszej; "In Autumn Colours". Natomiast grafiki przedstawiające chłopców ze słonecznikami wycięłam z książki do art journala; "In the Land of Art".
Dodałam również trochę stempli z pismem, kwiaty, kuleczki styropianowe i oczywiście na koniec pochlapałam białą farbą.
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do tworzenia już jesiennych projektów, a jeśli ktoś nie widział na żywo live'a to zapraszam naYoutube :)
https://youtu.be/k7byrY4t5Pg
Hi everyone!
During my last livestream, I had the pleasure of creating these tags for you, with a decidedly autumnal feel, from the "Lovely Autumn" collection.
The graphics I used are from the aforementioned collection and a slightly older one, "In Autumn Colors." I cut out the graphics depicting the boys with sunflowers from an art journal book, "In the Land of Art."
I also added some handwriting stamps, flowers, Styrofoam balls, and, of course, a splatter of white paint to finish.
I hope I've inspired you to start creating autumnal projects, and if you haven't seen the livestream, check it out on YouTube :)
https://youtu.be/k7byrY4t5Pg
Użyte produkty









