• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Kalendarz adwentowy na ścianę autorstwa Justyny ​​Michalskiej


Witam serdecznie!

Dziś przybywam z kolejną inspiracją z kolekcji The Christmas Time.
Nadszedł czas, kiedy powoli zaczynamy dekorować swoje domowe zacisze, zakładać świąteczne ozdoby, szykować kalendarze adwentowe. W tym roku przygotowałam z naszych papierów kalendarz adwentowy, który będzie jednocześnie zabawą. 

Hello and welcome!

Today I come with another inspiration from The Christmas Time collection.
The time has come when we are slowly starting to decorate our home retreat, put on Christmas decorations, prepare advent calendars. This year I have prepared an advent calendar from our papers, which will be fun at the same time.


Wykorzystałam dużą bazę HDF, którą ozdobiłam papierami i elementami do wycinania. Dodatkowo z arkuszy papierów, wykorzystując także pozostałości po innych projektach wycięłam kółeczka zawiesiłam na sznurku i ponumerowałam. Czy wiedzieliście że numerki do kalendarza adwentowego są na dolnym pasku arkusza 01 formatu 30x30cm? Jeśli nie to koniecznie zobaczcie.

I used a large HDF base, which I decorated with papers and elements for cutting. In addition, from sheets of paper, using the remains of other projects, I cut out circles, hung them on a string and numbered them. Did you know that the advent calendar numbers are on the bottom bar of sheet 01, 30x30cm format? If not, be sure to check it out.


Pomiędzy dekoracje papierowe wkomponowałam naturalne gałązki, które popryskałam klejem i posypałam brokatem.

I put natural twigs between the paper decorations, which I sprayed with glue and sprinkled with glitter.







Mam nadzieję, że zainspiruję Was do stworzenia własnego kalendarza adwentowego.
Zapraszam
Justyna

I hope to inspire you to create your own advent calendar.
Invite
Justyna