• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Christmas Fun Stage 1 - Świąteczne kartki z kwiatami z materiału autorstwa Anny Kierus


Witajcie!

Moja inspiracja w świątecznej zabawie to dwie kartki z kwiatami z materiału. Na pierwszej z nich w centrum uwagi umieściłam jelenia na tle choinek oraz czerwonych domków. Natomiast na drugiej - kulę śnieżną z bałwankiem w towarzystwie także choinek i beżowych domków.

Do kompozycji dodałam również sporo wyciętych z arkusza z dodatkami poinsecji, bombek, a także latarenki, pierniczki i plasterki pomarańczy. W moich pracach nie mogło zabraknąć kwiatów, te zrobiłam z czerwonego i białego materiału, dodatkowo ozdobiłam je brokatem, tłuczonym szkłem i drobnymi ozdobami do shakerów.

Aby podkreślić świąteczny charakter kartek przybieliłam je gessem oraz pochlapałam białą farbką. Na koniec dodałam napisy oraz skrzący sztuczny śnieg na dachy domków oraz choinki.
Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia moich inspiracji oraz do wspólnej zabawy.


Rules for participation in the first stage.

Make a Christmas card using ALCHEMY OF ART papers (or any other scrap paper NON-POLISH PRODUCTION) and post it on your social media from December 5th to 11th.

If you post a project on Instagram, add a hashtag #christmasfan_1

If you post on Facebook, please add your project to our fan group and use the hashtag #christmasfan_1 too.

Looking forward to your amazing projects! 💓

Zasady uczestnictwa w pierwszym etapie.

Zrób kartkę świąteczną za pomocą ALCHEMY OF ART papers (lub jakikolwiek inny papier PRODUKCJI NIEPOLSKIEJ) i opublikuj ją w mediach społecznościowych od 5 do 11 grudnia.

Jeśli publikujesz projekt na Instagramie, Dodaj hashtag #christmasfun_1

Jeśli publikujesz na Facebooku, dodaj swój projekt do naszej grupy fanów i użyj hashtagu #christmasfun_1.

Czekamy na Twoje niesamowite projekty! 💓








Pozdrawiam Anna Kierus