• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Dreamcatcher - Album autorstwa Agaty Rudzińskiej

Witajcie,

na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was duży album z kolekcji papierów Dreamcatcher. Jak wiecie, jest w niej mnóstwo pięknych dodatków i fantazja może ponieść nas w różne klimaty i okazje...  Jak zwykle długo nie mogłam się zdecydować, ale ostatecznie wybrałam styl boho z łapaczem snów dla starszej dziewczynki bądź młodej kobietki. 

Na okładce widnieje właśnie mały łapacz snów z dodatkiem grafik i kwiatów , a na grzbiecie - wstążki i mini makramowe liście ze sznurka  by zachować klimat. 

Album jest w rozmiarze 20x20 cm, stworzyłam w nim 4 karty z różnymi rozwiązaniami tj. kieszonki, ramki, belly band, klapki na magnesy, a na końcu kopertka. 

Korzystałam ze wszystkiego co jest dostępne do tej kolekcji czyli pada 30x30 cm, 20x20 cm, grafik z kwiatami i wybrałam odpowiednie dodatki do wycinania z Dzikiego Zachodu i Dodatków Ślubnych. Kompozycje w środku albumu są na bogato tworzone z grafik, kwiatów, mini makram, scrapek, koronek, a na koniec pochlapane farbą różową i białą.

Papiery są obłędne, warto je mieć !

Zapraszam do oglądania... 















Pozdrawiam serdecznie - Agata