• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

- Świąteczne zawieszki - mix papierów

 Witajcie!

Na kolejną gościnną inspirację przygotowałam skromne zawieszki z cudownych

papierów ryżowych a otulone na ramkach papierem scrapowym. Papiery pasują do siebie

idealnie i nie ukrywam, że uwielbiam taki mix na pracach. Zdobienie zawieszek zaczęłam

od pomalowania ich białym gessem, następnie przykleiłam motywy z  papieru ryżowego.

Kolejny etap to lakierowanie a potem domalowywanie tła. I znowu na przemian ze szlifowaniem 

nałożyłam kilka warstw lakieru. Gdy zawieszki spokojnie wysychały przystąpiłam do zdobienia

ramek używając  do tego papieru scrap. Po dokładnym wycięciu i przyklejeniu do ramki, 

zabezpieczyłam go transparentnym gessem a następnie polakierowałam. Brzegi przyciemniłam 

brązową farbą i miedzianym woskiem. Tył zawieszek pomalowałam farbami akrylowymi i nałożyłam 

przez szablon pastę pękającą Finnabair w cudownym kolorze cooper. I tak oto zawieszki są

już prawie gotowe, wystarczy dodać odrobinę ulubionej  pasmanterii, koralików i ozdoba

cieszy oczy. Zapraszam kochani do obejrzenia zdjęć i stworzenia własnych, 

prostych a zarazem efektownych ozdób świątecznych. 

                                        Kolekcja Merry Christmas jest do tego idealna!! 









                                                                   Z pozdrowieniami

                                                                             Kasia

 


W pracy użyłam papieru ryżowego
oraz papieru scrap z bloczka