• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Kwiatowy komplet! - decoupage - fototutorial

 Witajcie!

Dzisiaj przyszłam do Was z kwiatowym kompletem. Papier ryżowy z motywami cudownych kwiatów vintage, zauroczył mnie na tyle, że postanowiłam ozdobić nim cały komplet.  

A powstawał tak: Wszystkie przedmioty zabezpieczyłam gesso i odłożyłam do wyschnięcia, następnie dwukrotnie pomalowałam białą farbą kredową.  

                                                                                


                                                                                  


Następnie klejem do decoupage przykleiłam motywy z papieru ryżowego. W międzyczasie postanowiłam dorobić szklany pojemnik na świeczkę. Umyłam go płynem do okien i na czyste szkło, klejem do decoupage przykleiłam motywy kwiatowe, w puste miejsca przykleiłam podarty na kawałki biały papier ryżowy. 


Następnie wszystkie przedmioty kilkakrotnie pomalowałam lakierem. Po wyschnięciu domalowałam tło farbami w kolorach pasujących do grafiki. Teraz pozostało wielokrotna lakierowanie ze szlifowaniem pomiędzy kolejnymi warstwami. Następnie klejem do złoceń w pisaku zaznaczyłam kontury w grafice. 


Po wyschnięciu kleju położyłam folię do złoceń w rolce. Całość dwukrotnie zabezpieczyłam lakierem alkoholowym. Szklany pojemnik pomalowałam rozwodnioną brązową farbą. 








Buziaki 
Monika