• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

- Magiczne tagi - Legends of the magic school

 


Witajcie!

A dzisiaj w mojej inspiracji odrobina magii na tagach. Bardzo lubię je robić, dlatego postanowiłam

Was zainspirować do tworzenia własnych. Kolekcja ,,Legend of the magic school,, chwyciła mnie

za serducho  i przypomniała dawne lata, gdy wraz z dziećmi czytaliśmy książki i oglądaliśmy

filmy z Harrym Potterem. Dzieci w domu już nie ma ale zamiłowanie do tej tematyki pozostało.

Zapraszam kochani do obejrzenia zdjęć z nadzieją, że kolekcja oraz stworzone przeze mnie tagi

przypadną Wam do gustu :-) 











Do stworzenia magicznych tagów użyłam:

1. Papiery 12x12 Legend of the magic school AA-LOTMS-07

2. Die Cuts Legend of the magic school AA-LOTMS-12

3. Dodatki do wycinania Legend of the magic school AA-LOTMS-10


                                                               Pozdrawiam  magicznie!

                                                                  Kasia Andres tworzy