• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyj膮tkowej osobie, kartk臋 stworzon膮 przez siebie.
    Czytaj wi臋cej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpi臋kniej przechowywa膰 uwiecznione wspomnienia w albumach r臋cznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj wi臋cej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj si臋 i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj wi臋cej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozd贸b sw贸j dom w艂asnor臋cznie stworzonymi projektami. Pozw贸l sztuce zamieszka膰 w Twoim domu.
    Czytaj wi臋cej
POZNAJMY SI臉
Witaj! Welcome!
Cze艣膰, mam na imi臋 Karolina!

Zapraszam Ci臋 do 艣wiata papier贸w, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonat贸w.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIE膯 WI臉CEJ?
CZYTAJ WI臉CEJ

Zacznij czyta膰 tutaj

Najnowsze na blogu

饾摚饾摫饾摦 饾搾饾摫饾摶饾摬饾摷饾摻饾摱饾摢饾摷 饾摚饾摬饾摱饾摦 - Odrobina tradycji- Kartki

 



Cze艣膰, nazywam si臋 Anna Kierus i jestem z Polski. Moja pasja do papieru i kwiat贸w z foamiranu zacz臋艂a si臋 niespe艂na dwa lata temu i nieustaj膮co trwa. Nie mam ulubionego stylu, lubi臋 prace z dodatkiem medi贸w, w bogate kompozycje jak i clean & simple, cz臋sto wybieram kolekcje romantyczne z elementami vintage, a na moich pracach nie mo偶e zabrakn膮膰 kwiat贸w, uwielbiam je tworzy膰 z foamiranu oraz tkaniny. To dla mnie ogromne wyr贸偶nienie by膰 cz臋艣ci膮 tak wspania艂ego zespo艂u i m贸c Was inspirowa膰 przez najbli偶sze kilka miesi臋cy.
Dzi艣 zapraszam Was na moj膮 pierwsz膮 inspiracj膮 dla Alchemy of Art .
Na pocz膮tek kolekcja „饾摚饾摫饾摦 饾搾饾摫饾摶饾摬饾摷饾摻饾摱饾摢饾摷 饾摚饾摬饾摱饾摦”, ciep艂a i klimatyczna, w tradycyjnych kolorach, z mn贸stwem pi臋knych element贸w do wycinania. Tak trudno z pomi臋dzy nich wybra膰, 偶e musia艂am stworzy膰 dwie kartki w kszta艂cie sopelk贸w. Na moich pracach nie mog艂o zabrakn膮膰 moich ulubionych akcent贸w 艣wi膮tecznych; dziadka do orzech贸w, konika na biegunach, kwiat贸w poinsecji i wielu innych. My艣l臋, 偶e takie karteczki z 偶yczeniami b臋d膮 艣wietnym dodatkiem do prezent贸w pod choink臋.