• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Tutorial- Romantyczne uniesienia





 Methinks, I see… Where? — In my mind's eyes. 
Zdaje mi się, że widzę… Gdzie? Przed oczyma duszy mojej.

William Shakespeare-  Hamlet

Witajcie kochani, czasu jak na lekarstwo ale jestem i mam dla Was romantyczne uniesienia. Dwie karteczki, które powstały w środku nocy. 


Często mówimy, że człowiek nie pracuje jeśli jego praca to pasja.  
Tworzy i robi to co kocha więc trudno mówić o pracy. 
Jak najbardziej możemy przekłuć pasje w sposób na życie, jednak codzienność związana 
z prowadzeniem firmy nie omija nawet pasjonatów. 
Mnie również nie ominęła, więc łapie ostatnio chwile, aby móc tworzyć.  


Przed oczami często mam projekty, które chciałabym przenieść na blat, jednak doba nie chce się wydłużyć .... hmmm macie jakieś lekarstwo na czas?

Obecnie ratuje się wykrojnikami i maszynką Big Shot. 
to taka mała magia oszczędzania czau. 

Muszę przyznać, że jestem fanką wykrojników. 
Ułatwiają budowanie kompozycji, tworzenie spersonalizaowanych projektów, 
są idealnym urozmaiceniem i oszczędzają czas. 
Gałązki i ramki to moje faworyty. 
Ich uniwersalność sprawia, że używane są cały czas!!!

W moich karteczkach wykorzystałam wykrojniki gałązek, ramek i ..... bazę serca!
Ta baza jest obłędna i pozwala na stwotrzenie ramki serducha!
Wykrojnik Fiori skradł moje serce i idealnie komponuje się z moją najnowszą kolekcją
 ,,Romantic Shabby Chic"

Hello guys, not much time but I am and I have romantic raptures for you. 
Two cards made in the middle of the night. 
We often say that a man does not work if his job is a passion. 
She creates and does what she loves, so it's hard to talk about work. 
We can pierce the passions in a way of life as much as possible, however, the everyday life associated with running a company does not pass even enthusiasts. 
I didn't miss it either, so I'm catching the last moments to be able to create. 
Before my eyes, I often have projects that I would like to transfer to the countertop, but the day does not want to be extended .... hmmm, do you have any medicine on time? 
Currently, he is rescued with dies and the Big Shot machine. 
It's such a little time-saving magic. I must admit that I am a fan of cutting dies. 

They facilitate building compositions, creating personalized projects, they are the perfect variety and save time. Twigs and frames are my favorites. 
Their versatility means that they are used all the time !!! 
In my cards, I used dies for twigs, frames and ... a heart base! 
This base is insane and allows you to create a heart frame! 
The Fiori die stole my heart and it fits perfectly with my latest collection ,, Romantic Shabby Chic "


Kolekcja idealnie pasuje do projektów ślubnych, komunijnych oraz projektów dla romantycznych dusz.
Przepiękne wzory przeplatają się z pięknymi kwiatami.

The collection is ideally suited to wedding and communion projects as well as projects for romantic souls.
Beautiful patterns intertwine with beautiful flowers.



Mam dla Was również tutorial w formie video i tym samym zapraszam Was na nasz nowy kanał YouTube.

I also have a video tutorial for you and therefore I invite you to our new YouTube channel



Pozdrawiam Was ciepło Karolina 
Hugs Karolina