• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Lovely Memories - Romantyczny mini albumik autorstwa Doroty Streng


Witajcie!

Na swoją pierwszą inspirację wybrałam mini albumik w romantycznym stylu z pięknej kolekcji "Lovely Memories". Użyłam papierów w większym rozmiarze 12x12', a sam albumik ma 11x11 cm.

Cały jest trochę postrzępiony i postarzany brązowym tuszem.
Kompozycje na stronach ułożone są na płasko i zawierają takie same elementy: trochę koronki bawełnianej, mały kawałek papieru, kwiatek z dodatków do wycinania. Maty na zdjęcia również postarzyłam tuszem, rogi ozdobiłam używając dziurkacza do narożników.
Całość pochlapałam różową i zieloną farbką, oraz dodając troszkę brokatu i złotego wosku.
Za to na okładce, pomimo jej małej wielkości kompozycja jest bogata, przestrzenna i mediowa.
Dekory z masy kolorystycznie dopasowałam do palety papierów i delikatnie je postarzyłam, podkreśliłam złotym woskiem. Papier na okładce jest zabezpieczony przezroczystym gesso, również postrzępiony i postarzony tuszem.















Zapraszam na mały tutek jak powstał albumik:

1.
Wybór i przycięcie papierów którymi ozdobię karty w albumie. Każda docięta karta została postrzępiona na brzegach i postarzona brązowym tuszem.
Tak samo postąpiłam z matami na zdjęcia. Dodatkowo narożniki mat na zdjęcia ozdobiłam używając dziurkacza do narożników .


2.
Przed przyklejeniem papierów do stron albumu, każdy z nich ozdobiłam . Przykleiłam na każdy papier matę na zdjęcia a obok niej zrobiłam dekorację w taki sposób aby można było wsunąć pod nią zdjęcie lub je przykleić. Na obie wewnętrzne okładki zaplanowałam kieszonki i ozdobiłam w tym samym stylu.


3.
Dekory z masy pomalowałam farbkami akrylowymi. Do postarzenia wykorzystałam białe gesso, wosk i brązowy fluid akrylowy.


4.
Po wklejeniu wewnętrznych okładek i stron albumu dodatkowo je ozdobiłam przy pomocy brokatu i złotego wosku naniesionych małym pędzelkiem.

5.
Przycięłam papier do ozdobienia okładek, który zabezpieczyłam przezroczystym gesso. Brzegi również postrzępiłam i postarzyłam tuszem.


6.
Postanowiłam że zapięcie albumu będzie wiązane wstążeczką. Zamocowałam je do okładek przy pomocy żel medium. Następnie przykleiłam wcześniej przygotowane papiery na okładki, maskując mocowanie wiązania, używając tego samego medium.


7.
Na okładkę albumu przykleiłam kompozycję z wcześniej przygotowanych dekorów, kwiatków wyciętych z dodatków do wycinania, trochę gazy, perełek, mikro kuleczek i brokatu.
Napis wycięłam z arkusza ze starymi fotografiami. Pod kaboszonem wkleiłam małą kłódeczkę wyciętą z jednego z arkuszy papieru.


8.
Całość pochlapałam różową i zieloną farbką, szczególnie widoczne jest na matach na zdjęcia .

W pracy wykorzystałam:

papiery 12x12'

dodatki do wycinania

napis

Pozdrawiam serdecznie
Dorota