• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Romantic Shabby Chic - Exploding box autorstwa Magdy Tkaczyk


Witajcie!

Z ogromną przyjemnością witam się z Wami, to ogromny zaszczyt być w gronie projektantek Alchemy of Art.

Na dzisiejszą inspiracje przygotowałam exploding box z kolekcji Romantic Shabby Chic, jestem w niej zakochana po uszy wiec nie mogłam wybrać inaczej. Pudełeczko ozdobiłam dużą ilością ręcznie robionych kwiatów, które uzupełniłam mnóstwem kwiatów, listków oraz elementów z arkusza do wycinania. Na środku umieściłam koszyczek z kwiatami, mini bukiecik oraz maleńkie książki. Do tego nie mogło zabraknąć wstążek i koronek, które do tego papieru pasują wręcz idealnie. Całość wyszła bardzo romantyczna i shabby, myślę że to będzie idealny prezent na jutrzejsze święto.









Pozdrawiam Was gorąco i do zobaczenia wkrótce
Magda