• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Steampunk Dream - Kartki z motylem autorstwa Agaty Rudzińskiej


Witajcie,

przychodzę dzisiaj do Was z bliźniaczymi karteczkami w formacie C6 z kolekcji Steampunk Dream. Przyznam się Wam, że miałam co do niej pewne obawy... ponieważ styl steampunk to zupełnie nie moje klimaty... ale zupełnie niesłusznie!! Wspaniale się z tymi papierami pracuje!! Te grafiki... te kolory... wszystko tak pięknie do siebie pasuje, prace robią się same.

A zresztą sami zobaczcie, a niżej zapraszam na fototutorial...













Fototutorial:

1. Na początku przygotowałam sobie bazę C6 i docięłam odpowiednio papiery. Wybrałam grafiki, dopasowałam kwiaty i dodatki.


2. Okleiłam bazę z każdej strony, panel główny nieco postarzyłam, wygniotłam i podniosłam na dystansie.


3. Przykleiłam ramkę papierową na dystansie, a na nią pomalowaną wcześniej brązową farbą i woskami ramkę z masy soft. Motyla podniosłam wysoko i przykleiłam w centralnym punkcie pracy. W lewym dolnym rogu zaczęłam budować kompozycję z kwiatów.


4. Z koronki na tiulu wycięłam czarne listeczki i przymocowałam pod kwiatem z foamiranu. Kolor kwiatów dopasowałam do motyli występujących na kartkach. Dodałam listeczki z grafik do wycięcia.


5. Z prawej strony pod główny panel wcisnęłam kompozycję kwiatów. A przy kwiatach z foamiranu dodałam kawałki tiulu brązowego. Na koniec trochę mikrokulek w kolorze leśnej zieleni i czarnego brokatu. Motyle posmyrałam miedzianym woskiem.


W pracy użyłam:
* pad papierów 20x20 cm
* zestaw dodatków do wycinania
* kwiaty i listki z oddzielnego arkusza

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Paper Art Passion - Agata Rudzińska