• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Touch of Spring - Nostalgic journal od Dzikiej Fossy


Cześć, tu Dzika Fossa.

Tym razem mam dla Was notes pełen wspomnień. Kolekcja Touch of Spring wydała mi się idealna jako tło do starych zdjęć, postarzonych stron i zapisków. Okładkę zrobiłam ze zwykłego płótna, ozdobiłam ją jednak papierami scrapowymi oraz dodatkami Vintage Art Journal. Dodałam troszkę mediów, przeszyć a w środku nie mogło zabraknąć starych koronek, kieszonek i schowków. Kwiatuszek też zrobiłam z papierów Touch of Spring, dodałam mu koralik, żeby płatki nie gniotły się przy używaniu journala. Podoba się Wam taka wiosna?

Hi, this is Dzika Fossa.

This time I have a notebook full of memories for you. The Touch of Spring collection seemed to me a perfect background for old photos, aged pages and notes. I made the cover from plain canvas, but I decorated it with scrap papers and Vintage Art Journal accessories. I added some media, stitching and old laces, pockets and compartments could not be missing inside. I also made a flower from Touch of Spring papers, I added a bead to it so that the petals would not crumple when using the journal.
Do you like this spring?







Wykorzystałam:

Pozdrawiam,
Magdalena
Dzika Fossa