• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Jesienne jabłuszko z kolekcji "Gold Autumn" - live z Anną Kierus

 Najwyższy czas zacząć przygotowywać jesienne dekoracje do domu. Moja propozycja to jabłko z hdf ozdobione grafikami z dodatków do wycinania z kolekcji "Gold Autumn", koronką, dyniami z masy lekkiej oraz styropianowymi kulkami. Na ramkę jabłka  nałożyłam grubszą warstwę gessa oraz pastę pękającą, a następnie pokolorowałam mgiełkami. Na koniec całość rozjaśniłam gessem i pochlapałam białą farbką. Jeśli masz ochotę poznać szczegóły tworzenia to zapraszam do obejrzenia live'a na naszej stronie Alchemy of Art.

                   Link do live'a  https://www.facebook.com/AlchemiaSztuki/videos/294392743208377

                   Produkty, których użyłam to;  https://artalchemy.pl/pl/p/Gold-Autumn-6x12-dodatki-/449

                                                 https://artalchemy.pl/pl/p/Gold-Autumn-12x12-/444

                                                           Miłego oglądania, Anna Kierus