• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

- Drzwi do gwiazd - z magicznym papierem ryżowym



Witajcie! 

W mojej kolejnej gościnnej inspiracji chciałabym Wam pokazać odrobinę
gwiazd, które znajdują się za magicznymi drzwiami. 
Te drzwi mnie urzekły bo nie są do końca otwarte, dlatego
wpadłam na pomysł, że zaprowadzą mnie do gwiazd...
Jak widzicie ozdobiony dekor umieściłam na wieczku skrzynki.
Całość pomalowałam farbami akrylowymi w ciemnych kolorach 
tj. czarną i granatową. Wszystko zabezpieczyłam matowym lakierem.
Następnie za pomocą pasty srebrnej i w odcieniu białego złota
odcisnęłam różnej wielkości gwiazdki.
Brokat i białe chlapania dodały skrzynce magicznego uroku.
Stworzycie wraz ze mną choć trochę  magicznego, gwieździstego świata??

Zapraszam!!














                                        Do ozdobienia skrzynki wykorzystałam motyw drzwi 
                                               z papieru ryżowego  A4-AA-RP-MAGIC-04





                                                                  Pozdrawiam serdecznie 

                                                                                Kasia