• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Melody Of The Heart - Kartki autorstwa Agaty Rudzińskiej


Witajcie w tym ostatnim dniu 2023 roku, 

przychodzę do Was z dwiema karteczkami z najnowszej kolekcji Alchemy Of Art - Melodia Serca. 
Papiery i grafiki są pełne miłości i piękna. Nie można przejść obok nich obojętnie... Według mnie must have jeśli chodzi o kolekcje ślubne. 

Ja zaś, na przekór idei kolekcji, postanowiłam wybrać tą kobiecą stronę i stworzyłam dwie kartki dla koleżanki, przyjaciółki, na urodziny, imieniny, w ramach podziękowania... Dzięki temu chcę Wam pokazać, że każda kolekcja jaka wychodzi spod rączek naszej utalentowanej Karoliny - jest UNIWERSALNA. 

W pracy użyłam:


Życzę Wam, żeby Nowy Rok 2024 składał się tylko ze słonecznych i pogodnych dni, a problemy i troski nas omijały. 

Pozdrawiam ciepło -
Agata