• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Kartka na 40 urodziny

 cześć!


Mimo tego, że na wielu biurkach dominują teraz prace komunijne,
postanowiłam przygotować dla was inspirację na kartkę urodzinową
i troszeczkę przypomnieć starsze kolekcje.
Moja karteczka, będzie prezentem na 40'te urodziny pewnej bardzo eleganckiej kobiety :)
Podczas planowania, natrafiłam w swoich zbiorach, na kolekcję "Touch of Spring"
i już wiedziałam, że to będzie to. Cudowne, stonowane kolory, delikatne desenie i bajecznie wiosenne grafiki. Postanowiłam, że połączę ją z drugą, też już chyba troszeczkę zapomnianą, ale niesamowicie kobiecą kolekcją "Simple Beautiful". Moim zdaniem każda z tych kolekcji, ma swój niepowtarzalny klimat, ale zestawione razem...wyglądają obłędnie.





Na kanale YouTube znajdziecie tutorial na tą karteczkę. Niestety w trakcie kręcenia, nastąpiła złośliwość rzeczy martwych i musiałam zmienić telefon. W związku z czym, mniej więcej w połowie filmiku, wskazuję Wam pęsetką, kilka elementów które ucięło mi na filmiku a koniecznie musicie o nich pamiętać zanim przejdziecie do kolejnego etapu ;) 




I jeszcze kilka pomocnych linków do sklepu Alchemy of Art. Koniecznie zajrzyjcie, ponieważ obie kolekcje, które wykorzystałam do stworzenia tej pracy, są teraz w bardzo atrakcyjnych cenach :) 








pozdrawiam Was gorąco i do następnego razu :)