• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Our Time Togheter - Wielkanocne pudełka na słodycze autorstwa Małgosi Janochy


Cześć!

Kolejny raz wykorzystałam arkusz ze słodkimi króliczkami, ale tym razem połączyłam go z najnowszą kolekcją papierów Our Time Together. Wykonałam wielkanocne pudełka na słodycze dla dzieciaków.

Bazę wycięłam za pomocą plotera z kraftowego papieru, a do oklejenia wykorzystałam zarówno arkusze z kolekcji 30 x 30, jak i 20 x 20. Dodałam trochę małych kwiatków, serwetkę wyciętą za pomocą wykrojnika, listki z gratisowych paseczków i kilka innych drobiazgów. Całość zawiązywana jest na wstążkę.










Myślę że tak zapakowane słodycze ucieszą zarówno dzieciaki, jak i dorosłych.

Pozdrawiam,
Małgosia