• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Ślubna skrzynka autorstwa Moniki Gabler


Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was ze ślubną skrzynką ubraną w cudowny papier ryżowy.
Na zdjęciu jest srebrna folia do złoceń, ale w ostatniej chwili zmieniłam jednak na złotą. W miejscu gdzie przyklejony jest papier ryżowy, pomalowana jest na biało, cała reszta czarną farbą akrylową. Na papier ryżowy położyłam spękania dwuskładnikowe, które po wyschnięciu pomalowałam lakierem alkoholowym. na czarną farbę położyłam klej do złoceń, gdy zrobił się lepki, złotą folię, nadmiar zebrałam pędzlem. Całość zabezpieczyłam lakierem alkoholowym. W środek wkleiłam łańcuszek, na brzegi wycisk z masy lekkiej, który pomalowałam na czarno i przetarłam go złotym woskiem. Ponieważ skrzynka wydała mi się "za złota" gąbką morską nałożyłam gdzieniegdzie czarną farbę. Jeżeli nie macie gąbki morskiej to w zwykłym zmywaku kuchennym poróbcie dziury 😀 Środek pomalowałam na czarno i przetarłam złotym woskiem.








Buziaki Monika