• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

The Provence Weekend - Letnie kartki autorstwa Agaty Rudzińskiej


Witajcie serdecznie,

wiosna jeszcze się nie zaczęła na dobre... ja już myślę o lecie... Tak mnie ta piękna kolekcja natchnęła! Weekend w Prowansji to po prostu obłędne fiolety,brązy, róże... choć można też spotkać na arkuszach żółty i niebieski. Niesamowita mieszanka barw i grafik na różne okazje!! Uniwersalność przede wszystkim.

Zapraszam do oglądania...











FOTOTUTORIAL:

1. Na początku przygotowałam bazę mojej kartki, która ma wymiar 14x14 cm. Odpowiednio mniej ucięłam papiery by została biała obwódka. Główny panel przeszyłam na maszynie.


2. Okleiłam bazę z każdej strony, tak jak zawsze robię. Panel przedni wkleiłam na dystansie i lekko potargałam (na następnych zdjęciach będzie to bardziej widoczne).


3. Dodałam ażurową serwetkę i grafiki na różnych dystansach.


4. Kompozycję kwiatową zaczęłam układać od grafik kwiatowych , podniesionych na dystansie.


5. Dałam gazę i klejem na gorąco umocowałam kwiaty.


6. Kompozycję uzupełniłam listkami i kwiatami wyciętymi z arkusza okładkowego oraz wstążką.


7. Na koniec nieco pogessowałam wszystko suchym pędzlem, dodałam kamyczków i pochlapałam na biało i fioletowo.


W pracy użyłam:
* bloczek papierów 30x30 cm The Provence Weekend
* arkusz do wycinania dedykowany do kolekcji
* drzwi z arkusza okładkowego bloczka 20x20 cm

Pozdrawiam ciepło!!
Agata