• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Metamorfoza ciasteczkowego pudełka


  Witajcie moi mili!

Lubicie dawać przedmiotom drugie życie? Jeżeli tak to ta inspiracja jest właśnie dla Was! Metamorfoza pudełka po ciasteczkach.

A jak to jest zrobione?

Po spałaszowaniu zawartości, stwierdziłam że żal wyrzucać pudełko z takim potencjałem i zabrałam się za robotę:) Piękne papiery Alchemy of Art, odrobina farb, lakier do motywu i wykończenia całości i voila! Efekt postarzenia w postaci pęknięć jest dziełem przypadku ale ciiii... Wyszło całkiem fajnie:) 

Lubicie przerabiać stare przedmioty? Jeżeli tak, koniecznie dajcie znać w komentarzu!

Do następnego spotkania! 

Donata 






https://artalchemy.pl/pl/p/Papier-ryzowy-Simple-Beautiful-02/425