• 1
    KARTKI/CARDS
    Podaruj wyjątkowej osobie, kartkę stworzoną przez siebie.
    Czytaj więcej
  • 2
    ALBUMY/ALBUMS
    Najpiękniej przechowywać uwiecznione wspomnienia w albumach ręcznie robionych Przechowuj je w albumach.
    Czytaj więcej
  • 3
    MIXED MEDIA
    Zainspiruj się i poznaj moc zabawy z mediami.
    Czytaj więcej
  • 4
    HOME DECOR
    Ozdób swój dom własnoręcznie stworzonymi projektami. Pozwól sztuce zamieszkać w Twoim domu.
    Czytaj więcej
POZNAJMY SIĘ
Witaj! Welcome!
Cześć, mam na imię Karolina!

Zapraszam Cię do świata papierów, masek i stempli stworzonych z pasji dla pasjonatów.♡

Hi, my name is Karolina!

I invite you to the world of papers, masks and stamps created out of passion for enthusiasts. ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Pirackie pojemniki

          Witam gorąco.



Zapraszam na moją inspirację, tym razem będą to pirackie pojemniki. Do ich stworzenia użyłam papieru ryżowego A4-AA-SS-RP-01. Zobaczcie sami, jaki on cudny jest a te dzieciaczki to  takie słodziaki. Pudełka są zrobione z MDF i oklejone papierem ryżowym, dodałam też foremki, maskę i pobawiłam się kolorami. Prace wykończyłam woskami.
Pudełeczka mogą być świetnym prezentem dla dziecka, ale i pięknie będą wyglądały na komodzie.
Zapraszam do oglądania i zostawienia opinii czy wam się spodobały.



















                                                  Pozdrawiam gorąco Asia 

Do pracy użyłam papieru ryżowego: