Witam Was serdecznie!
Dziś mam ogromną przyjemność pokazać Wam moją pierwszą inspirację dla Alchemy of Arts.
Na dobry początek powstał delikatny i pełen magii obraz „Angel on Canvas”
Tym razem stworzyłam dekoracyjny obraz na płótnie wykonany techniką decoupage. Główną rolę odgrywa niezwykły PAPIER RYŻOWY AA-ANGEL-RP-03 od Alchemy of Arts – pełen eterycznego piękna, romantycznego klimatu i anielskiej delikatności.
Obraz został wzbogacony o przestrzenne faktury, struktury i subtelne złocenia, które nadają mu wyjątkowego, artystycznego charakteru. Całość zamknięta w drewnianej ramie tworzy dekorację, która pięknie odnajdzie się we wnętrzu w stylu vintage, shabby chic, romantycznym czy artystycznym.
To właśnie lubię w rękodziele najbardziej – kiedy papier, płótno, faktury i odrobina wyobraźni tworzą coś, co ma własną duszę.
Mam nadzieję, że projekt Wam się spodobał.
Na dobry początek powstał delikatny i pełen magii obraz „Angel on Canvas”
Tym razem stworzyłam dekoracyjny obraz na płótnie wykonany techniką decoupage. Główną rolę odgrywa niezwykły PAPIER RYŻOWY AA-ANGEL-RP-03 od Alchemy of Arts – pełen eterycznego piękna, romantycznego klimatu i anielskiej delikatności.
Obraz został wzbogacony o przestrzenne faktury, struktury i subtelne złocenia, które nadają mu wyjątkowego, artystycznego charakteru. Całość zamknięta w drewnianej ramie tworzy dekorację, która pięknie odnajdzie się we wnętrzu w stylu vintage, shabby chic, romantycznym czy artystycznym.
To właśnie lubię w rękodziele najbardziej – kiedy papier, płótno, faktury i odrobina wyobraźni tworzą coś, co ma własną duszę.
Mam nadzieję, że projekt Wam się spodobał.
Pozdrawiam serdecznie
Ania Ankarysowanka
Ania Ankarysowanka
Hello everyone!
Today, I am absolutely delighted to share with you my very first inspiration project for Alchemy of Arts.
To begin with, I created a delicate and magical artwork entitled “Angel on Canvas.”
This time, I created a decorative canvas artwork using the decoupage technique. The main role is played by the extraordinary RICE PAPER AA-ANGEL-RP-03 by Alchemy of Arts – full of ethereal beauty, romantic charm and angelic delicacy.
The artwork has been enhanced with dimensional textures, raised details and subtle gilding, giving it a unique artistic character. Set in a wooden frame, it creates a beautiful decoration that would fit perfectly into a vintage, shabby chic, romantic or artistic interior.
What I love most about handmade art is the way paper, canvas, textures and a little bit of imagination come together to create something that has a soul of its own.
I hope you like this project.
To begin with, I created a delicate and magical artwork entitled “Angel on Canvas.”
This time, I created a decorative canvas artwork using the decoupage technique. The main role is played by the extraordinary RICE PAPER AA-ANGEL-RP-03 by Alchemy of Arts – full of ethereal beauty, romantic charm and angelic delicacy.
The artwork has been enhanced with dimensional textures, raised details and subtle gilding, giving it a unique artistic character. Set in a wooden frame, it creates a beautiful decoration that would fit perfectly into a vintage, shabby chic, romantic or artistic interior.
What I love most about handmade art is the way paper, canvas, textures and a little bit of imagination come together to create something that has a soul of its own.
I hope you like this project.
Warmest regards,
Ania Ankarysowanka
Ania Ankarysowanka
tutorial
- Wosk Finnabair Aged Brass
https://alchemyofart.pl/pl/p/Wosk-Finnabair-Aged-Brass/725













