Hello everyone! Well, here comes autumn... Everything around has turned into bright hues... And even the mood has become just as colorful!
Today, I’m excited to show you my new autumn canvas and a video tutorial on it. But this isn’t just an autumn canvas.... it’s about those who paint our lives in bright colors! The main characters are the teacher‑artist and the cute little animal students.
Witam wszystkich! No cóż, nadchodzi jesień... Wszystko wokół przybrało jasne barwy... A nawet nastrój stał się równie kolorowy!
Dzisiaj z radością pokażę Wam moje nowe jesienne płótno oraz filmik instruktażowy na jego temat. Ale to nie jest tylko jesienne płótno... chodzi o tych, którzy malują nasze życie w jasnych kolorach! Głównymi bohaterami są nauczyciel-artysta i urocze małe zwierzęta-uczniowie.
I invite you to watch the video tutorial on how I created this canvas
Zapraszam do obejrzenia filmiku instruktażowego pokazującego, jak stworzyłam to płótno, na naszym kanale na YouTube.
In the work, I used:
Thank you for your attention, and see you soon!
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia wkrótce!
Yulia Pospelova










