Cześć kochani !
Ostatnio często na moim biurku gości kolekcja "In the Library", uwielbiam ją za jej vintagowy charakter, stare koronki, subtelne przetarcia i różne odcienie brązu, beżu oraz pomarańczy. Zegar tekturka oraz grafiki z tej kolekcji posłużyły mi do ozdobienia tamborka, a bazą do niego stała się materiałowa okładka z kolekcji "Romantic Boho". Centralnym elementem kompozycji jest marząca dziewczynka siedząca na księżycu, grafika ta pochodzi z kolekcji "Art 2".
Jeśli chcecie obejrzeć cały proces powstania mojej pracy to zapraszam Was na kanał Youtube
https://youtu.be/_fzmmpN3ZC4
Hi everyone!
Lately, the "In the Library" collection has frequently found a place on my desk; I love it for its vintage feel, featuring old lace, subtle distressed details, and various shades of brown, beige, and orange. I used a chipboard clock and images from this collection to decorate an embroidery hoop, while a fabric cover from the "Romantic Boho" collection served as the base. The focal point of the composition is a dreamy girl sitting on the moon—an image from the "Art 2" collection.
If you’d like to watch the entire process of creating this piece, I invite you to visit my YouTube channel.
https://youtu.be/_fzmmpN3ZC4
Użyte produkty









