Witajcie, kreatywne dusze!
Tu Tatyana Baskakova @bellkyn. Myślę, że koty i książki to najlepsi przyjaciele na przytulne jesienne dni 😊 Chcę się z wami podzielić moimi nowymi kartkami scrapbookingowymi o tematyce jesiennej, które wykonałam przy użyciu dwóch pięknych kolekcji marki Alchemy.
Wykorzystałam papiery i dodatki z kolekcji „In the Library”, dodatki z kolekcji „Lovely Autumn” marki alchemy_of_art_brand, trochę srebrnego i złotego tuszu, kwiaty z tkaniny oraz drewniane ozdoby.
Hello creative souls!
It’s Tatyana Baskakova @bellkyn here. Cats and books are the best friends for cozy autumn days, I think 😊 Sharing with you my new autumn themed scrapcards I’ve made using two beautiful Alchemy’s collections.
I used “In the Library” papers and extras, “Lovely Autumn” extras by alchemy_of_art_brand, some silver and gold ink, fabric flowers and wooden embellishments.
I’ve made a video tutorial on how to create this cards, you can see it here below and on our YouTube channel: https://youtu.be/wSlw3vumm1c
Here’s the papers I used:
Zestaw papierów do scrapbooking 6X12 AA-ITB-10
Zestaw papierów do scrapbooking 8X8 AA-ITB-08
Lovely Autumn 12X12'' AA-LA-09 ARKUSZ Z DODATKAMI DO SCRAPBOOKINGU
Lovely Autumn 6X12'' AA-LA-11 ARKUSZ Z DODATKAMI DO SCRAPBOOKINGU (1)
Thanks for watching and happy crafting!















