Jaki kolor najbardziej kojarzy Ci się z elegancją i wyjątkową okazją?
Chciałam, żeby był elegancki, kobiecy, ale nie przesadnie spokojny kolorystycznie. Bo okazja zasługuje na trochę powagi… ale bez przesady.
Trochę złota i brokatu od razu ożywiło całość i dodało jej odrobiny zadziorności.
Dla mnie tym razem zdecydowanie niebieski.
Ten zestaw prezentowy powstał z okazji 50. urodzin – od koleżanek dla koleżanki.
Do jego wykonania wykorzystałam kolekcję In Shades of Blue od Alchemy of Art. Ma przepiękne, stonowane odcienie niebieskiego i brązu, które same w sobie wyglądają bardzo szlachetnie.
Ale… nie byłabym sobą, gdybym zostawiła kompozycję aż tak grzeczną
O nie!
I właśnie to połączenie podoba mi się najbardziej – elegancja, ale z błyskiem
A jaki kolor Tobie pasuje do wyjątkowej okazji?
Napisz w komentarzu jak wyglądałaby Twoja interpretacja tego zadania.
Chciałam, żeby był elegancki, kobiecy, ale nie przesadnie spokojny kolorystycznie. Bo okazja zasługuje na trochę powagi… ale bez przesady.
Trochę złota i brokatu od razu ożywiło całość i dodało jej odrobiny zadziorności.
Dla mnie tym razem zdecydowanie niebieski.

Ten zestaw prezentowy powstał z okazji 50. urodzin – od koleżanek dla koleżanki.
Do jego wykonania wykorzystałam kolekcję In Shades of Blue od Alchemy of Art. Ma przepiękne, stonowane odcienie niebieskiego i brązu, które same w sobie wyglądają bardzo szlachetnie.
Ale… nie byłabym sobą, gdybym zostawiła kompozycję aż tak grzeczną
O nie!I właśnie to połączenie podoba mi się najbardziej – elegancja, ale z błyskiem

A jaki kolor Tobie pasuje do wyjątkowej okazji?
Napisz w komentarzu jak wyglądałaby Twoja interpretacja tego zadania.
Z kreatywnym pozdrowieniem
Agata
Which colour do you most associate with elegance and a special occasion?
For me, this time it’s definitely blue. 💙
This gift set was created to mark a 50th birthday – from friends to a friend.
I wanted it to be elegant and feminine, but not too subdued in terms of colour. Because the occasion deserves a touch of solemnity… but without going over the top.
To make it, I used the ‘In Shades of Blue’ collection from Alchemy of Art. It features beautiful, muted shades of blue and brown, which look very sophisticated in their own right.
But… I wouldn’t be myself if I’d left the design quite so demure 😉 Oh no!
A touch of gold and glitter instantly brought the whole thing to life and added a hint of sass.
And it’s this combination that I like best – elegance, but with a sparkle ✨
And what colour do you think suits a special occasion?
Let me know in the comments what your take on this challenge would look like.
For me, this time it’s definitely blue. 💙
This gift set was created to mark a 50th birthday – from friends to a friend.
I wanted it to be elegant and feminine, but not too subdued in terms of colour. Because the occasion deserves a touch of solemnity… but without going over the top.
To make it, I used the ‘In Shades of Blue’ collection from Alchemy of Art. It features beautiful, muted shades of blue and brown, which look very sophisticated in their own right.
But… I wouldn’t be myself if I’d left the design quite so demure 😉 Oh no!
A touch of gold and glitter instantly brought the whole thing to life and added a hint of sass.
And it’s this combination that I like best – elegance, but with a sparkle ✨
And what colour do you think suits a special occasion?
Let me know in the comments what your take on this challenge would look like.
With creative regards,
Agata









